Çarşamba, Ekim 12, 2022

Ve 3. kitabım da çıktı :)

Çocuklar için öykü yazmak çok özel ve zor bir deneyim. Yazdıktan sonra görüşlerini almak üzere bilinen bir yayınevine danıştığımda, Yayın Kurulu'ndan yazdığım bu kitap ile ilgili "Çocukların ilk Kişisel Gelişim Kitabı olmaya aday olduğu ve çocukların çeşitli zorluklar hakkında empati kurabilmesi adına çok güçlü, aynı zamanda zevkle okunacak bir eser olarak gerçeklik ve inandırıcılık konusunda netliğin korunup hislere yer verilirken çocuk okurun duygu durumunun göz önüne alınarak dramatikleşmeden kaçınıldığı" aldığım yorumlar beni basımı için cesaretlendirdi ve bu alanda da kendimi denemeye karar verdim. 

Öykünün sonunda yer verdiğim araştırma ve oyunlu soruların ise empati ve hayal kurma yeteneklerini geliştirmeleri, farklılıklarına rağmen çok başarılı olmuş bilim insanları ve önemli kişilerin yaşamlarından ilham alarak önyargılardan uzaklaşmaları konusunda çocuklara yardımcı olacağını düşündüm.

Çocuklarınıza, yeğenlerinize, torunlarınıza ya da onların arkadaşlarına hediye etmek (ya da velileri/öğretmenleri ile paylaşmak) isterseniz "Ben Olsam" adlı kitabımı, tüm D&R Mağazalarının raflarında bulabilirsiniz. 

Ayrıca dr.com.tr, idefix.com, cinius.shop ve trendyol.com'da da satışta olacak. Geri dönüşlerinizi bekliyorum. Linklerini aşağıya bırakıyorum:

D&Rà https://www.dr.com.tr/kitap/ben-olsam/ozge-gargun/cocuk-ve-genclik/genclik-10-yas/roman-oyku/urunno=0002019468001

Idefixà https://www.idefix.com/Kitap/Ben-Olsam/ozge-Gargun/cocuk-ve-Genclik/Genclik-10-Yas/Roman-oyku/urunno=0002019468001

Cinius à https://cinius.shop/product/ben-olsam/

Trendyolà https://www.trendyol.com/pd/cinius-yayinlari/ben-olsam-ozge-gargun-p-359377260?boutiqueId=61&merchantId=136680

(8 Yaş ve Üstü Tüm Çocuklar için... [8-13yaş])

Arka Kapak:

Yaşadığı tüm zorluklara rağmen hiç pes etmeden birçok başarıya imza atan Özge, ilk kez yazar olarak bir Kitap Fuarına katılmanın heyecanını yaşarken karşılaştığı bazı olaylar onu adeta bir zaman makinesine binmiş gibi 30 yıl önce ilkokula başladığı güne geri götürüyor. Arkadaşlarından, öğretmeninden ve güzel anılarından bahsederken içimizdeki sihirli gücü keşfetmenin, mutlu olmanın ve kendi kendisine oynadığı “Ben Olsam…” Oyunu ile de insanları nasıl daha iyi anlayabildiğinin sırlarını paylaşıyor…

Tanıtım: 

Yazarın kendi yaşadıklarından esinlenerek kaleme aldığı bu öykü, çocukların kişisel gelişim yolculuklarının erken döneminde empati kurabilme ve önyargılı olmama gibi önemli becerileri edinmeleri yönünde ilk adım olabilme amacını taşımaktadır. Kitap; minik okurlara, önlerine çıkan tüm olumsuzluklardan bir ders çıkararak asla pes etmeden yola devam etmeleri gerektiğini, gülümsemenin sihirli bir güç olduğunu, arkadaşlığın yardımlaşınca daha da güçlenip güzelleştiğini, sıkılmak yerine küçük şeylerden de mutlu olunabileceğini, insanların yeteneklerinin ve başarılarının sadece dış görünüşüne bakarak anlaşılamayacağını, herkesin yapamadığı bir şeylerin olabileceğini ama güçlü yönlerini keşfederek kendilerini geliştirebileceklerini sade bir dille anlatmayı hedeflemektedir. Öykünün sonunda yer alan araştırma ve oyunlu soruların ise empati ve hayal kurma yeteneklerini geliştirmeleri, farklılıklarına rağmen çok başarılı olmuş bilim insanları ve önemli kişilerin yaşamlarından ilham alarak önyargılardan uzaklaşmaları konusunda çocuklara yardımcı olacağı düşünülmektedir.


Hiç yorum yok: