Cumartesi, Aralık 06, 2008

SÜPRİİİİİİİİİZZZZZZZZ

Eveeeeet... Bu yazııım çooooooooook uzuunn olacakkkkkk besbelliiiii... Unuttuğum ayrıntılar olacak tabii ki... Sonra eklerimmm ya da kızlar yorumlarda ekler:)) Tabiiii ben olayları, kendiiiiii açımdann anlatacağımmmmm... Ayyy anlatması bile heyecanlııı:)))Şimdiiiiii...
4 Aralık Perşembe: Önce çok kısaca tanıtayım; Aysel, iş arkadaşım İstanbul'dan... Zehra ise onun kankası... Biz üçümüz yaklaşık 9 aydır çok sıkı arkadaş olduk... 7/24 iletişim halindeyiz:))) Aysel, taa gecen haftadan ben shift hazırlarken demişti ki "Cuma doktora gideceğim, o yüzden o gün akşamcı olayım... Perşembe de Zehra'lara geçicem akşam, o gün de sabahçı olayım, olur mu?" dedi, zatenn bunun alt zeminini çok iyi hazırladılar 3'lü konuşmalarda:)) Ben de ona göre hazırladım shifti... Çarşamba, Zehra Aysel'e o gün akşam antremana(basketbolcu kendisi:))) gideceğini söyledi, beraber gidip gece Zehra'lardan msn'e gireceklerdi(güyaaa)... Neyseee, annem de temizlik, yemek falan yapıyorrr... İçimden Pazar yapsaydı ya diyorum temizliği... Akşam da üstüne üstlük tutturmaz mı, saçını yapıyım diye:)) Annemmm hem de:))) Ya yarın yap diyorumm, noluur ya çook içimdeen geldii, hem yarın sabah bankaya gideceğim diooo:)) İçimden diyorum ki sanki bütün ömrüüü bankada geçecek, Allahım yaaa... Pekii, dedim ama biraz şüphelendim, yarın birileri mi gelecek kii diye:) Neyse bu arada içim sıkılıoooo falan diye Duygu, Volkan'la konuşuyoruz... Aysel msg attı fln antremandakileri anlatıyor komiklikleri falan:)) Bekliyorum, gelecekler diye msn'ye... Msg geldi 00.30'da "öskemmm eve geldik ama elektrikler yok:( 1 saate kdr gelirse, gircezz" falan diye... Offf dedim, bekledimm gelmediler:( Biraz da bozuldum:)) Zaten içim de sıkılıyordu, yatıyım dedim, yarın da sabahçıyım zaten... Uyudum... Bu arada gece mutfakta annemin sesini duydum, takır tukur:)) Allah Allah...
5 Aralık Cuma: Sabah baktım, annem bilgisayarımı açıyor... "Saat kaç?" dedim, "08.40 ben gidiyorum, teyzen gelecek, sen biraz daha uyu dedi"... Kapıyı çekti, kendi kendime düşünüyorum yatakta "bu kadın daha dün gitti bankalara, hergün hergün...". Teyzem geldi, duydum... Benim de midem bulanmaya başladı, dedim "teyzeme de bak, hiç uğramıyor yanıma, biraz uyumaya çalışıyım bari(meğer o sanıyormuş ki, onun geldiğini bilmiyorum, görürsem korkarım falan diye gelmiyormuş içeri, bir kapımı dinliyormuş bir balkona koşuyormuş:)))"... Biraz dalmışım sanki, uyandığımda duyuyordum, kapıyı açıyordu teyzem sessizce, zil çalmamıştı... Annem "sandalye..." falan diye... Dedim, "Yoksa süpriz akülü sandalye mi aldılar?:))" Çünkü Ali Eniştem haftalardır "Sana büyük bir süprizim varrr" falan diyordu her gece:)) Neyse odamııııııın kapısııııı yavaşçaaa açıldıııııııı:o Arkam dönüktüüü, bir döndümmmmmm... Karşımda 2 güzell kıııııız:))) Şoktan "kim bunlar?"diye bakakaldımmm:))) "Aysell ve Zehraaaa" inanamadııııım, çığlık çığlığaa bir kopmaca yaşandııııı "AAA aaaaa" diye diye hem gülmece hem ağlamacaaaa:)) "Süpriiiiiiiiizzzzzzzzzzzzz" herkes doluştu... Bi baktımmm Damla zilloşu da gelmiiiiiş... Ona da ayrı bir şok geçirdiiiim.... Kıs kıs beni videoya çekiyorrrrrrrr:))) Hayaatımdakiiii en güzellll süprizdiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii... Sadece 2güncüğüne sırf beniiiiim içiiiin, doğummmm günüüüüm içiiiiiiinnnnn 12 saat sıkıntılı yoldan gellmişlerdiiii:( Ne kadar şanslıyıımmm... O kadar önemli hissettirdiler kiiii kendimiii:) Hiç hissetmediğim kadarrr... Mükemmell insanlarrrr yaaa :) Sonrasıııı gırgırr şamata şen şakrak bi kahvaltı aileceeee:)) Sonrasındaaa hediyeleree boğdularrr biziiiiiiiiiii kuzucuklarrr... Hepsiiii o kadarrrr güzellllll kiiiiiii:)

Bu arada, bu süpriiiiiz taaaa 1 ay önceee planlanmışşş veee bütüün ailee(annem, babam, Damla, teyzem ve eniştemm) hepsiii dahillermiiiiiiiiş:))) Çete bunlar yaa nasıııl yutturdularrrr yaa nasıl çaktırmadılar, ağızlarından kaçırmadılar hayrettt...:))) Herşeyden haberi olan ben, nasıl bunu farkedemediiiiiim... Eee kadro süperrr oluncaaa...
Kendi kendime kaldığımda düşündüm, beni derinden etkileyen bu olaydan sonra... "Ben mi onlara extra sevgi gösterdim de karşılığını aldım? Buna layık olmak için ne yaptım ki?" diye sordum kendime... Düşündüm, herkesi çok severim ben, eşittir çoğu zaman sevgim... Tabii herkesin yeri özeldir bende... O ayrı ama bu başka birşeydi... Gelebilecekleri yani o kadar yolu sırf benim yanımda olabilmek için koşacakları aklıma bile gelmemişti... Üstelik kendiliğinden, ben "Gelin..." diye ısrarrr bile etmeden... Çokk hoşuma gitti birileri için bu kadar önemli olmak... İyi ki doğmuşum gerçekten... İyi ki sizin gibi dostlara, aileye sahibim...
Aysellll'ciğim ve Zehraaa'cığıııım emeklerinize, sevginize, neşenize sağlık, çok teşekkürler... Beni o kadar mutlu ettiniz ki, Allah da sizi bin kat mutlu etsin inşallah...(sçsss:)))))

Hatırlayıp da doğum günümü kutlayan tüm dostlarıma çok teşekkürler...
Hepinizi çok seviyorum...
Not: Akşam için hazırlanmalıyızzzz:))

6 yorum:

Adsız dedi ki...

hahaha nasıl da sakladım ama sana herşeyimi anlatan ,senden hiçbişeycik saklayamayan ben bunu nasıl sakladım ama .... cok guseldiii nasıl heyecanlıydı ..ne kdr gusel bir kosusturmaca ve sonu cokgusel mutlulukkk :)) senin o sasırmıs aaaa, aaaa!!! die gulmeni hiç unutmıcammm ...seni çok sevıyorum dünya tatlımmm ii ki dogdunnnnn cok sanslıyız ki böle birbirinden seker 2 gusell arkadaslarımız oldu iyi ki bende onları tanıdım ..zehra ve aysell sizde ii ki varsınız kocaman öpuyorum sizi....öpmedim diiyipp tekrar öpuyorum :))

D.

zehra dedi ki...

öskeeeeeeeeeeeeemmm canım benimmmm sen bizim için cidden çok önemlisin... sanırım bu yorumda çok uzun olcak besbelli :P herşeyi sırasıyla toparlayabilirmiyim bilmiyorum ama şu üç gün ve öncesindeki 21 gün o kadar heyecanlı ve o kadar sürpriz doluydu ki (evden çıkacağımız son ana kadar :)) inan gelmeden önceki stresimiz yerini anlatılmaz bir huzura tarif edilemez bir mutluluğa bıraktı... Bu üç günün planı için emeği geçen herkese çok teşekkürler... Başta damloşuma senden sır saklamayı başarabildiği için :)) sonra annene seninle konuşmama pahasına sustuğu için :)) babana bu 21 günlük maraton günlerinde ankara'ya kaçmadığı için :)) ali eniştene her ne kadar her gün sana büyük bi sürprizim var desede içeriğini yuttuğu için :)) oya teyzene tüm aile bizi karşılamaya geldiğinde odana bile uğramadan seni oyaladığı için :)) tüm bunlardan sonra senin odana girdiğimizdeki o cümbüşü asla unutamam ama bunun yanı sıra EVİMİZDE geçirdiğimiz tüm dakikalar apayrı bi keyifti öyle el üstünde tuttunuz ki bizi inanın kendi evimizi hiç aratmadınız. Arkadaşlık kavramına gelince bizde buna benzer şeyleri bir çok arkadaşımız için yaptık ama verebilmekten çok alabilmek önemli sanırım. Bağlamak gerekirse :p Antalya'dan sizlere dair eski anılar ve birlikte paylaştığımız unutulmaz anılarla ayrıldık herşey için çok çok çok teşekkürler... Sizleri çok seviyorummmmmm... Bir gün belki bi yazı tura atarız :p ve yolumuz yine Antalya'ya düşer... mucxxxxx

zehra dedi ki...

Ben hayatımın hatasını yaparak :( evin en önemli fertlerinden birini unuttummmmmm... O sırma gibi tüyleriyle yemyeşil ışıl ışıl gözleriyle bizden her ne kadar uzak dursada arada bi kontrole gelen paşayada çok teşekkür ederim dile gelip sürprizimizi açık etmediği için :))

aysel dedi ki...

güzel Antalyanın güsel incisi...bende zehra gibi nasıl toparlarım bilemeden dalıyorum bişiler yazmaya :) yazını bi kere daha sindire sindire okudum mutluluğun resmen içime işledi zaten günlerdir hepberaber bu planın içeriğini karşına çıkışımızı eskiyi yeniyi konuşa konuşa güldük eğlendik mutlu olduk sen ailen damla ve ailesi o kadar özelsiniz kii kendimizi asla yabancı hissettirmediniz sanki bi yere gitmişizde evimize yani sizlerin yanına geri dönmüşüz gibi...herşey için tşk ediyoruz ama inan bize tşk kelimesi çok basit kalır minnetimizi anlatmaya seni çok seviyoruz senden hiç bi karşılık beklemeden çok seviyoruz sen exstra bişi gösterdin aslında bize kimseye açmadığın kadar açtın sırlarını kalbinin kapılarını...o nedenle bizim için çok fazla hatta belki gerçekten tahmin edemeyeceğinden fazla seviyoruz seni...seni birebir görebilmek senle gülmek eğlenmek kısa bi süre öncesine kadar bizim için hayalken geldik ve istanbula geri döndük şimdi yaşadıklarımızı düşünüp buruk bi şekilde özlüyoruz sizi hemde şimdiden... o 3 gün ömre bedeldi füsun teyzem, murat amcam, oya teyzem, ali (enişte):) amcam, damlamm ali (damat) PAŞA :) veeeeee SEN ösgemmm herşey için sağolun bu arada murat amcama söle kızlar seneye bize yerleşcekmiş işimizi hazırlasın diyolar de :D yazı tura işlemez kesin yerleşcez size :)bu arada doğumgününü yaptığımız yerdede çok eğlendik antalya antalya olalı o kadar kahkahalı bi cümbüş görmemiştir benceee :) az kalsın omuzlara alcaktık seni :P sen herşeyinn kat kat iyisine güseline layıksın sizleri çok seviyoruzzz paşayı yerime mıncır tıpkı benim seni mıncırdığım gibi ohh ohh canıma değsin mcx mcxx :) sçssssssss

Ayhan ÇAPAN dedi ki...

Filmlerde, dizilerde bile böyle güzel doğum günü görmedim. Demek ki layıksın...
Arkadaşların da iyi arkadaşlar...
Doğum günün kutlu olsun...

böğürtlenin 'ö'süüü... dedi ki...

:) çok teşekkürler, bilmem ki:p
gerçekten güzel bir gündü...