Çarşamba, Eylül 02, 2009

Aynamsın...



aynamsın
bakınca içimi gördüğüm
bağırınca çığlığımı duyduğum

sen sağa, ben sola da dönsem
gözümüze takılan şey aynı
aynımsın

yakınken daha net
uzakken flulaşsak da
göz göze içimiz hala
göz yansımamsın

elimi uzatınca ben
senin de uzatacağını bilirim hemen
uzandığım, elim parmaklarımsın sen

duyamasam da gülüşünün sesini
ama zaten benimkiyle bir değil mi ki
bak kimse gülmüyor ama bu bize daha da komik geliyor sanki
içimden attığım kahkahamsın

ne o yüzün asık mı senin
farkettim olmamış kaşımız bu sefer, ona sıkkın canı ikimizin
şşşşş anladım, biliyorum gerçeği; bozma süsünü bahanemizin
için için ağlayıp içime dert yandığımsın

seDa'ya...(onunla konuşurken bi anda şiirim geldiii:p)

2 yorum:

Pabuc dedi ki...

Şanslı biriymiş Seda :)Arkadaşının değerini bilmeli diye düşünüyorum

böğürtlenin 'ö'süüü... dedi ki...

Tşklerrr :) neredeyse 18senelik arkadaşım... değerimizi biliyrz birbrmzn:)