Pazartesi, Eylül 14, 2009

Benden "pes"!!!

Şu günlerde gerçek anlamda susup yuttuğum şeyler var... Bir yandan "vay be ne sabırlıymışımm" derken hani böyle patlamamak için kendimi de zor tutuyorum...


Hissettiğim birşeyler var... ve eğer doğruysa gerçekten artık tam anlamıyla kusacağım...

Çok sıkılıyorum, çok...
Canım fazlasıyla sıkkın....

Daha önce söylemişimdir: "Vazgeçmek" bana göre değil, hiçbir konuda vazgeçmedim şimdiye kadar... Kendime bile "tamammm yaaaaaa vazgeçiyoruum" diyemem, bünyeme ters... İstediğim, sevdiğim, yapacağıma inandığım vs vs(şimdi tam da anlatamadım) hiçbirşeyi yarım bırakmam...

Ama artık sizi alkışlayarak "pes ediyorum" diyorum...
Evet, başardınız... Abuk tavsiyeleriniz işe yaradı, sevinebilirsiniz...(eğer ki bu yazıyı okuyacak olursanız tabii...)

Pes ettim...

Hiç yorum yok: