Çarşamba, Ağustos 25, 2010

Eskidendi, çooook eskidennn...

Bugün biryerlerden çağrışım yapıp aklıma abuk sabuk şeyler geldi:

- Twitter'ıma da yazdım bugün "Eğitici Kol" seçimleri olurdu okullarda, herkes farklı farklı kollar seçer(ya da örtmen seçer), o kolun toplantılarına falan katılınırdı, mecburdu zaten. Yoklama bile yapılırdı, o konuyla ilgili şiirler, yazılar fln okunurdu:)) Başımızda örtmen olur muydu pek hatırlamıyorum ama zaten o saat dedikodu saati olarak geçerdi veya annemlere söylerdim gelip bir nedenle beni alırlardı:)) Seda'yla 13 yıllık okuldaşlığımız boyunca birtürlü aynı kola düşememiştik nedenseee:))) İlkokulda öğretmenim beni "beslenme kolu"na yazardı full, annemler buna çok gülerlerdi "tam sana göre" diye çünküüü eskiden kırksaatte bıkbık yerdim tavuk gibi:)) herneyse işte ne kadar gereksiz bir çalışma, değil mi[gerektiği gibi yapılmadığı için]? Sizin de anılarınız var mı "eğitici kollll" çalışmalarıyla ilgili?:)))

- "Ateş Dansı" diye bir dizi vardı çook eskiden, hatırlayanınız var mı? İzler miydiniz? Seyrettiğim her diziyi bölüm bölüm hatırlarken bu dizinin sadece müziğini ve o zamanın dizilerine göre daha farklı olduğunu anımsıyorum. Araştırıp oyuncularını görünce de ayrı bir şaşırdım. Kimler vaarmışş kimleerrr... Fragmanı da varrrr, çok komikmişş:)) baksana!...

- Ve yineee eskilerdennn "Zehirli Çiçek" vardı... Bunun da oyuncularını hatırlıyorum, konusunu falan hiiiç hatırlamıyorum. Hafızamı mı yitirdim nedirrr:( Sadece şeyi çok iyi hatırlıyorum, isminden etkilenip nickimi bir ara 'zehirlicicek' yapmştım küçükkeen:p Bakmak istersennn:p

Hiç yorum yok: