Cuma, Ağustos 06, 2010

İtiraf ediyorum...

İtiraf ediyorum ki düzenli olarak bloglarını güncelleyenleri kıskanıyorum, onlara imreniyorum.

Yani şuraya hergün birşeyler yazacak vaktim yok mu? VAR!

Şimdi bazılarınız "ama evden pek çıkmıosun ya ondan pek birşey de yaşamıosun ki yazasın" diyebilir ama HİÇ DURMADAN YAZSAM DA BİR ÖMÜR BOYU YAZABİLECEĞİM DÜŞÜNCELERİM, ANILARIM, YAŞANMIŞLIKLARIM, GÜN İÇİNDE GERÇEKLEŞEN OLAYLARIM VAR!

DUYGULARIM VAR! Özellikle içimin coşup coşup taştığı şu son bir yılda paylaşmadığım o kadar çok duygum var ki...

Evet, dün de farkettim; ben artık çok aZ kişiyle, çok aZZ şey paylaşıyorum... Bunun nedenini tam olarak bilmesem de
1) paylaşınca dert fln azaldığını düşünmemem
2) paylaştığım kişilerin küçümseme, çok bilmişlik taslama veya abuk yorumlarına tahammül edememem
3) paylaşarak insanları da sıkmak istememem
olabilir bunun nedeni...

Artık yazmak istiyorum ve kısa bir zaman sonra başlıyorummmmmmmm...

Hiç yorum yok: