Cumartesi, Aralık 25, 2010

Yeni yıl mı yılbaşı mııı? (pekbidertsankiderdimbaşkaki)

Küçüklükten kalma şöylee bir yargı kalmış bende: "Ayy 'yılbaşı' dediiiii, öyle denmez ki dersen küçük düşersin, onu alt tabakadaki insanlar(kimse onlar?)der. 'Yeni yıl' demek daha havalı..."

Gerçekten var mıydı böyle birşey yoksa ben mi uyduruyorum? :)) Zaten ikisi de birbirinin tam karşıtı değil ki... Birbirinin yerine kullanmaya kalksan çoğu cümlede komik olur...

Saçma bir konu zaten... En az yeni yılın gelişini kutlamak kadar saçma... Kutlarsın hadi dee o kadar abartılacak bir olay gibi gelmiyor artık bana... Git gide üzüleceğim hatta belki bir yıl daha gittiii yaaa diye...

Kutlayacaksak eğer, yeni günü, yeni haftayı, yeni ayı da kutlayalım... Onların neyi eksik ki...

Evet, bugün lanetim sanırım... Zamanın çok hızlı geçmesi canımı sıkıyor... Bu aralar daha da hızlandı sanki... Niye? Çünkü zamana ihtiyacım var... Zamanım kısıtlı! :( Biraz yavaşlasa nolur sanki?!

Tıpkı sınav sırasında soruları yetiştirememe endişesi, telaşı var içimde... Ve de başarma hırsı...

İlk defa okul harici bu duyguları yaşıyorum...

"Yapamayacağım, imkansız zaten" diyen kendime saniyesinde kızıp "Niye imkansız olsun ki!"lerle üste çıkmaya çalışıyorum...

Ne için? Kim için? Neye, kime yetişiyorum?
Cevap yardımcı olmuyor galiba...

Not: 3noktalıbendennefretgeldi!

Hiç yorum yok: